دل نوشته ها

مرورگذشته هاواندیشیدن به فرداها

دل نوشته ها

مرورگذشته هاواندیشیدن به فرداها

سرآغاز

باسلام


خدایاکمکم کن تادرشروع هرآغازبه پایانی مناسب برسم

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیبه نادرپور یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://nosynina65.blogfa.com/

بابا جون ورودت رو به دنیای وبلاگ نویسی خوشش آمد میگم.خدا کنه با مسافرت کارهایی که داری وبلاگت باباجون بی رونق نمونه و از خودت و از ناگفته هات بنویسی .بابای دوست دارم .

M.H.N شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ http://gerashroom.blogfa.com

پروردگارا !!

امروز توانستم

پس از کوشش بسیار

به موفقیت بزرگی دست یابم

شادی و خوشحالی

سراسر وجودم را پر کرده است

می دانم که

در سایه تو بوده است

که به موفقیت رسیده ام

همراه همیشگی و یاور مهربان !

از تو می خواهم

افق زندگی ام را

پر از شکوفه های موفقیت کنی

به گونه ای که در رسیدن به موفقیت

خود را گم نکنم و به آن راضی نشوم

و تلاش ام را برای دستیابی به

موفقیت های بعدی بشتر سازی

پروردگارا !!

دلم می خواهد

پرنده ای بودم تا برای لحظه هایی هم که می شد

به سوی آسمان پرواز می کردم

و در خنکای لطف بیکران تو

احساس آرامش می کردم.

خدای من !!

در لحظه های دعا

وقتی دست هایم بال پرواز می شوند

باران لطف و رحمت خود را

بر وجود مشتاقم

نازل کن .
با سلام
امیدوارم عمو جان در وبلاگ نویسی موفق باشی تا یکم هم بیشتر از شما درس بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد